نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

نتیجه دیدار بارسلونا و کادیز+ ویدئو گل‌ها| کومان رفتنی است؟

  • کد خبر: ۵۱۷۶۱
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۲
نتیجه دیدار بارسلونا و کادیز+ ویدئو گل‌ها| کومان رفتنی است؟
بارسلونا باز هم در لالیگا باخت تا رونالد کومان، سرمربی تازه وارد این تیم شرایط سختی را تجربه کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بارسا امشب در برابر کادیز تازه وارد به لالیگا به میدان رفت و در ادامه نتایج سینوسی خود، یک شکست دیگر را تجربه کرد تا شرایط برای رونالد کومان، سرمربی هلندی و تازه وارد این باشگاه بغرنج‌تر از همیشه شود.

بارسا در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی از مدافعین و گلر خود ضربه خورد. گل اول را مدافع جوان بارسا که به تازگی جانشین پیکه مصدوم شده، به کادیز تقدیم کرد. در ادامه بارسا فشار خود را بیشتر کرد اما در پایان نیمه نخست به نتیجه نرسید.

در نهایت نیمه دوم نفوذ جوردی آلبا و ضربه او با اشتباه مدافع کادیز وارد دروازه گلر آرژانتینی کادیزی‌ها شد، اما مدافعان و ترشتگن نمی‌خواستند بارسا از این بازی با امتیاز خارج شود! 

در ادامه نگردوی تازه وارد که از النصر به کادیز پیوسته، بلافاصله پس از ورود به زمین از اشتباه توامان لنگلت و ترشتگن استفاده کرد و دروازه خالی از دروازه بان بارسا را برای بار دوم باز کرد.

همین گل سرنوشت این رقابت را مشخص کرد و کادیز پس از شکست دادن رئال مادرید، موفق شد بارسلونا را هم شکست دهد.

صحبت‌های رونالد کومان پس از شکست مقابل کادیز

توضیح سه گلی که ما مقابل آلاوز، اتلتیکو مادرید و کادیز دریافت کردیم، سخت است. این می‌تواند بر اثر کمبود تمرکز باشد. امشب ما در بازی بدون توپ، جنگندگی لازم را نداشتیم. ما در مسیر جنگیدن برای لیگ، قدم رو به عقب بسیار بزرگی برداشتیم، نتیجه نهایی بازی امشب ناامید کننده است. ۱۲ امتیاز اختلاف با تیمی مانند اتلتیکو مادرید... اگر نگرش خود را در بازی‌های خارج از خانه تغییر ندهیم و پیشرفت نکنیم، کاری بیش از این نمی‌توانیم انجام دهیم. در بازی‌ها فراز و نشیب داریم، در کل نگرش ما خوب است، اما در لحظاتی از بازی، مانند وقتی که توپ را در اختیار نداریم، زیاد شکست می‌خوریم و این یک مسئله تیمی است.

ما با هم می‌بریم و با هم می‌بازیم و مربی نقش بسیار مهمی در نتایج دارد. ما همه به قدر کافی خوب نبودیم تا بتوانیم پیروز شویم، باید این را اعتراف کنیم و بپذیریم. نمی‌توانیم گل‌هایی مانند گل دوم را دریافت کنیم. نباید این طور باشد. این‌ها بر اثر عدم تمرکز کافی است. باید به این بنگریم که امشب چگونه و چرا شکست خوردیم. باید بعضی چیز‌ها را بهبود دهیم و بعضی چیز‌ها را نیز به کل تغییر دهیم. دست را تعویض کردم تا با ترینکائو کمی به کناره‌ها جان دهم و یک بازیکن تازه نفس در وینگ داشته باشیم. توضیح این شرایط واقعاً سخت است، چون ما هفته خوبی داشتیم.

نیمه اول خوب نبود، در کناره‌ها بازی نمی‌کردیم و به بازی عمق نمی‌دادیم. وقتی بازی را مساوی کردیم، هنوز نیم ساعت وقت داشتیم، اما نباید گل‌هایی مانند گل دوم را دریافت کنیم. باور کردنی نیست که چگونه باختیم و چگونه گل دوم را دریافت کردیم. این سطحی نیست که تیم ما باید در آن قرار داشته باشد. نیاز داریم که بازیکنان بهتر جایگیری کنند، همه در مرکز زمین متمرکز باشند و در مالکیت توپمان سرعت و ریتم خوبی داشته باشیم. در چنین بازی هایی، وقتی ابتدا حریف گلزنی می‌کند، بر سختی بازی اضافه می‌شود.

ویدئو گل‌های دیدار بارسلونا و کادیز

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->